کتاب تالیفی دو تن از ااعضای هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برگزیده سال استان آذربایجان شرقی در زمینه علوم پزشکی انتخاب شد.
به گزارش جارچی اخبار، همزمان با افتتاحیه هفدمین نمایشگاه کتاب تبریز که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، استاندار آذربایجان شرقی ، رییس شورای اسلامی شهر تبریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد ، ازمولفین کتاب آسیب شناسی بیماری های انگلی در حیوانات اهلی دکتر منیره خردادمهر استادیار پاتولوژی و دکتر احمد نعمت الهی استاد انگل شناسی دانشکده دامپزشکی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
این کتاب در ۱۷۰ صفحه در زمینه آسیب شناسی بیمارهای انگلی برای تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تالیف شده است و دارای دو فصل و ۹ بخش می باشد.
دکتر احمد نعمت الهی استاد انگل شناسی و مدیر گروه آموزشی پاتوبیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز دارای بیش از ۲۵ مقاله در مجلات داخلی و۱۱۰مقاله در مجلات خارجی و اجرای ۵ طرح پژوهشی و استاد راهنمای ۳۳ پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد بوده و پیش از این موفق به کسب عناوین پژوهشگر برتر دانشکده در سال های ۱۳۸۴ ، ۱۳۸۷ و ۱۳۹۰ و معلم نمونه دانشگاه در سال ۱۳۹۳ شده است.
دکتر منیره خردادمهر نیز استادیارپاتولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز دارای بیش از ۱۰مقاله در مجلات داخلی و۳۲ مقاله در مجلات خارجی و اجرای ۲طرح پژوهشی و استاد راهنمای ۸ پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد بوده است.