رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید تبدیل وضعیت پرسنل تامین نیرو بصورت شفاف انجام شود.
به گزارش جارچی اخبار، کریم صادقزاده در جلسه فراکسیون ‌کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از بدو تاسیس شورای پنجم فعالیت فراکسیون کارگری آغاز شده و در حال حاضر به صورت مستمر، مداوم و تاثیرگذار بیش از پیش ادامه دارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: در فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز تلاش می شود تصمیماتی برای رفاه و بهبود معیشت کارگران، کارکنان و کارگران شهرداری تبریز اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه دغدغه اصلی اعضای فراکسیون کارگری شورای شهر احقاق حقوق کارگران شهرداری تبریز است اظهار داشت: اعضای این فراکسیون در خصوص حقوق کارگران با هیچ کس معامله و مصالحه نخواهند کرد.
صادقزاده با اشاره به اینکه این فراکسیون طی سال‌های گذشته اقدامات مناسبی برای حفظ امنیت کاری کارگران با هدف پیگیری و منسجم ساختن حقوق این افراد انجام داده است، اظهار داشت: این فراکسیون به تاسی از فراکسیون های موجود در مجلس شورای اسلامی و کلانشهرهای کشور در شهر تبریز تشکیل شده است.
او ادامه داد: توجه به موضوع سختی و زیان آور شغل کارگران، تلاش درجهت گسترش امکانات رفاهی بازنشستگان و پیگیری حقوق کارگران از جمله اقدامات دیگر این فراکسیون است.
صادقزاده موضوع امنیت شغلی را مهمترین دغدغه کارکنان و کارگران خواند و گفت: در خصوص تغییر و تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری تبریز اقدامات مناسبی از سوی شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز و مدیران ارشد شهری صورت گرفته است.
رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز بهره مندی کارکنان از مزایای بخش رفاهی شهرداری تبریز، فوق العاده ویژه، ایثارگران و … را از حقوق اولیه تمامی کارکنان شهرداری دانست و ادامه داد: اجرای دقیق طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان و کارگران شهرداری تبریز از دیگر خواسته های اکید فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز است.
او با بیان اینکه خروج از وضعیت ابهام موجود در تبدیل وضعیت کارکنان ضروری است گفت: وضعیت ۹۵ نفر از پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز که مدت شش ماه حقوق دریافت نکرده اند و حق بیمه ناچیز این عزیزان هم پرداخت نشده باید پیگیری شود.
کریم صادق زاده از طرح ساماندهی کارگران ساختمانی در سطح شهر تبریز در قالب عمران سرا خبر داد و گفت: خواستار توجه جدی تمامی اعضای فراکسیون به مسائل کلان و مهم کارگران و بازنشستگان درون و برون سازمانی هستیم.
نشست فراکسیون‌کارگری شورای اسلامی شهر تبریز با حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و تعدادی از مدیران شهرداری برگزار شد.