به گزارش جارچی اخبار، سیدمرتضی نعمتی، مدیرکل حراست شهرداری در این خصوص اظهار کرد: حرکت جدیدی که در حوزه گردشگری در حال انجام است، بسیار شاخص و متفاوت است، در عرصه میدان شهدا اقدامات بسیار خوبی انجام شده و امسال، برنامه بسیار متفاوتی در حال ارائه است.

وی افزود: وجود این برنامه‌ها در شهر مشهد لازم است و از معاونت گردشگری و زیارت تشکر می‌کنم و امیدواریم در آینده این کارها بیشتر شود.

او با بیان اینکه «در شهر مشهد همیشه از دو حیث افتخار می‌کنیم که در شهرداری کار می‌کنیم»، گفت: کارکردن در شهرداری خدمت مستقیم به مردم است، شهر مشهد فضای تفاوتی دارد و مهم خدمت به زائران امام‌رضا(ع) است. خاک خدمت در مشهد را خوردن، افتخاری است که نصیب ما شده است.

وی ادامه داد: طراحی این سازمان و کارها، نشان از صداقت و خدمت در عمل شماست، امیدوارم همیشه کارها به همین کل پیش رود. در مجموعه حراست هم ستاد ویژه‌ای را تشکیل دادیم و با توجه به ابلاغیه‌ها، در کلیه مناطق و سازمان‌ها به صورت آماده باش صددرصدی  همکاران حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مانند سنوات قبل، پذیرایی از زائران به بهترین شکل انجام شود. خدماتی که در شهرداری انجام می‌شود، به صورت گسترده است اما باید اهتمام بیشتری در انتقال مطالب وجود داشته باشد.

ایشان با اشاره به اینکه «بیش از ۲۳ ایستگاه در ورودی‌ها داریم و سرکشی از این ایستگاه‌ها کار زیادی را می‌طلبد»، ادامه داد:  در حوزه فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و … خدمات بسیار خوبی انجام شده و در همه این حوزه‌ها آمادگی وجود دارد  و بیش از ۷۰ درصد از نیروها در روزهای تعطیل هم آماده باش هستند.