افشین ملایی روز جمعه /سوم آبان ماه/ در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی که در شهر زنجان برگزار شد، افزود: باید با مشارکت دستگاه‌های ملی، ایران را به سمت کشوری فعال و پویا سوق دهیم.

وی به استقبال بالای مردم زنجان از ورزش پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان یکی از استان‌هایی محسوب می‌شود که از جهات مختلف، صاحب ارزش و توانمندی‌های بسیار است.

ملایی افزود: این حضور پرشور و نشاط، نشان می‌دهد مردم این استان به داشتن سلامتی و شادابی، اهمیت بسیار قائل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز از زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل یاد کرد و گفت: زنجان مردمی ورزش‌دوست، بانشاط و متدین دارد.

خدابخش مرادی با تاکید براینکه این استان نمادی از عشق و ارادت به اهل بیت (ع) هستند، افزود: زنجانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس نیز حماسه آفرین بودند و قریب سه هزار شهید تقدیم کردند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی اظهار داشت: مردم این دیار در عرصه‌های ملی و بین المللی، همواره افتخارآفرین بوده‌اند و امروز نیز با شرکت در این همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی حضوری پرشور و نشاط دارند که این قابل تقدیر است.

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در زنجان با مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها ازجمله استانداری، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار شد و پارسال(۹۷) نیز این همایش در شهرهای زنجان و خرمدره برگزار در پایان مراسم، جوایزی ازجمله یک دستگاه خودروی سواری پراید، چند دستگاه دوچرخه، به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.