همزمان با برگزاری مراسم‌های شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه بهائیت که مبادرت به برگزاری جشن سالگرد یکی از بزرگان این فرقه در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)کردند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شدند.
بهائیان دستگیر شده در این عملیات ضمن حرمت شکنی در ایام سوگواری اهل بیت(ع) در حال برگزاری جشن تولد سرکرده فرقه به صورت مخفیانه در سطح شهر شیراز بوده‌اند.
فرقه بهائیت و عناصر تشکیلاتی این فرقه طبق فرامین مرکزیت فرقه موسوم به بیت العدل با هدف قراردادن اصول مذهب تشیع، همواره سعی داشته است که مانع از گسترش آموزه‌های اسلام ناب محمدی در سطح جهان شود، تا امکان تکرار جنبش‌های مذهبی در سراسر دنیا از میان برود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, در همین راستا عناصر تشکیلاتی فرقه درصدد ضربه زدن به دین مبین اسلام و ازبین بردن خصلت‌های ضداستکباری و ظلم‌ ستیز آن در میان عموم جامعه بوده‌اند و هدف طراحان این فتنه، تلاش برای شکستن کیان و اقتدار ملی و مذهبی ایران بوده است.
در راستای برخورد با عناصر فرقه بهائیت و ممانعت از تحقق اهداف و تامین منافع شوم بیگانگان در داخل کشور و جلوگیری از بازسازی هرم تشکیلات جاسوسی این فرقه که تحت حمایت رژیم صهیونیستی درصدد نفوذ در میان مسلمانان می‌باشند، نامبردگان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شده‌اند.