کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این هفته برای مناطق زلزله‌زده شمال غرب کشور ماندگاری هوای سرد خواهیم داشت و تا پایان این هفته کمینه دمای منطقه میانه بین ۱ تا ۲ درجه زیر صفر و سراب بین منفی ۷ تا ۵ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.
فریبا گودرزی روز دوشنبه افزود: همچنین طی سه روز آینده آسمان شمال غرب در مناطق زلزله‌زده صاف تا قسمتی ابری است اما برای بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه در این مناطق انتطار بارش‌های پراکنده داریم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، وی اظهارداشت: امروز تا روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار داریم که همین پایداری موجب افزایش غلظت آلایندگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.
وی اظهارداشت: همچنین امروز در نواحی مرکزی خلیج فارس بارش پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست و از امروز تا اواسط فردا غرب دریای عمان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.
به گفته وی امروز در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه برای ساحل دریای خزر پنجشنبه و جمعه بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
هوای تهران غبارآلود
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف و تهران صاف و غبارآلود است، کمینه دمای امروز پایتخت ۹ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.
گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر و اهواز ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.