به گزارش  خبرنگار جارچی اخبار  از یزد ،  سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بافق به منظور اراتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۳ جین هرکدام شامل ۱۲ قلم لباس در مجموع ۲۷۶ لباس زنانه قاچاق کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام و بیان کرد: متهمان جهت بررسی بیشتر به همراه خودرو و کالا‌های کشف شده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند

کشف داروی نیرو زا در شهرستان خاتم

سرهنگ علیرضا صادقی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتمر گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم ضمن کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه وانت نیسان را که از جنوب کشور عازم ساری بود برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۹۶ قوطی مواد نیروزای خارجی و قاچاق را کشف و دو متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،افزود: متهمان به همراه پرونده مربوطه به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شدند.

قاچاق ۳۲ هزار لیتر گازوئیل با بارنامه جعلی

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزدگفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محور یزد-کرمان یک دستگاه نفتکش اسکانیا را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

او افزود: راننده تریلی با ارائه بارنامه جعلی سعی در فریب ماموران داشت، اما با تیزهوشی عوامل پلیس، مشخص شد، این تریلی حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از اصفهان به مقصد زاهدان است.

سرهنگ حناساب ضمن اشاره به توقیف خودرو، دستگیری راننده و معرفی وی به مقامات قانونی، افزود: کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند