به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد؛ «محمدرضا تابش» در نشست شورای اداری شهرستان اردکان که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد گفت: تصدی مسئولیت‌ها و فرصت خدمت‌گزاری به مردم، نعمتی از جانب خداوند است که تداوم آن در خدمت خالصانه به مردم و رفع مشکلات موجود در سطح جامعه حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار مرگ بر آمریکا با تکیه‌بر منابع و ظرفیت‌های داخلی، کار و تولید حاصل می‌شود بیان کرد: علی‌رغم آنکه تحریم‌های سختی را پشت سر می‌گذرانیم و در صادرات نفت و انتقال ارز دچار مشکل هستیم اما این‌ همه کار بزرگ کردن و افتتاح پروژه‌های عظیم عمرانی و صنعتی با قطع وابستگی به نفت و با توسل به ظرفیت‌های داخلی و اتکا به بخش خصوصی در راستای تحقق  اقتصاد مقاومتی و ناکام گذاشتن آمریکا در اجرای توطئه‌های شومش است.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی با عذرخواهی از آحاد مردم که به لحاظ معیشتی دوران سختی را می‌گذرانند خواستار تلاش جهادی همه مسئولان برای رفع نابسامانی‌ها شد و اظهار داشت: نباید بگذاریم وضعیت مردم به نقطه شکننده‌ای برسد.

وی در پایان تأکید کرد: علی‌رغم توسعه صنعتی در زمینه‌های حفظ محیط‌زیست مطلوب، حفظ هویت فرهنگی و دینی، بهداشت و سلامت مردم، مسکن جوانان و میدان دادن به جوانان وزنان در عرصه‌های مدیریتی مشکلاتی وجود دارد که این موارد را در طی مکاتباتی به ریاست جمهوری انتقال داده‌ایم.

لازم به ذکر است که در این نشست فرماندار، امام جمعه و برخی از سایر مسئولین شهرستان اردکان، مشکلات و مسائل مختلف را مطرح کردند