معاون روابط عمومی سپاه‌روح‌الله استان مرکزی گفت: خبر دستگیری اعضای گروه ری‌استارت در شهرستان محلات صحت ندارد و دشمنان با انتشار این اخبار به دنبال ناآرام جلودادن فضای عمومی جامعه هستند.
به گزارش جارچی اخباربه نقل از روابط عمومی سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «احمد شهرجردی» افزود: خبری مبنی بر دستگیری گروهی تحت عنوان ری‌استارت توسط سپاه شهرستان محلات در استان مرکزی منتشر شد که این خبر صحت ندارد.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در دوره های مختلف از انقلاب وپس از ناکامی در جنگ های سخت و نیمه سخت روی به جنگ نرم و فرهنگی وحوزه رسانه آورده‌اند.
معاون روابط عمومی سپاه روح الله اظهار داشت: خوراک جنگ فرهنگی، رسانه‌ای و سایبری، نقشه‌های جدید قدرت‌ها و نظام سلطه بوده که به‌صورت مرموزانه، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی هدایت می‌شود.
سرهنگ شهرجردی با اشاره به اینکه اتاق جنگ رسانه ای می‌کوشد افکارعمومی جامعه راتحت تاثیرقرارداده و اذهان عمومی رادرگیر این گونه مسائل نماید، بدون شک ارتقای سواد رسانه ای جامعه و آشنا ساختن مردم با شیوه‌های جدید و پیچیده نظام سلطه در این حوزه، می تواند سد بزرگی در برابر توطئه‌ها ایجاد کرده و ملت ایران را همچون دیگر عرصه ها، از این میدان پیروز خارج سازد.
معاون روابط عمومی سپاه روح الله خاطرنشان ساخت: رسانه نیاز اساسی و مهم جامعه کنونی است و باید متناسب با سطح امروز اجتماع، یک حرکت عمیق فرهنگی در این عرصه راه اندازی کرد.