قدرت‌الله بیگلری روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ما افزود: در برخی مناطق شهر گلایه‌هایی در خصوص کاهش افت فشار آب وجود دارد که ما این موضوع را تایید می‌کنیم چرا که فشار آب را در ماه‌های اخیر کاهش داده‌ایم.

وی، توزیع فشار آب را از مهمترین اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب که به صورت جدی پیگیری می‌شود، توزیع عادلانه فشار آب در همه مناطق شهر است.

بیگلری، تعداد مشترکان آب و فاضلاب شهری در سطح شهرکرد را ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در برخی موارد فشار بالای آب سبب ترکیدگی و شکستگی لوله‌های انتقال آب شده است که برای جلوگیری از این موضوع فشار آب را در حد استاندارد کاهش داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با زون‌بندی شبکه توزیع و تقلیل فشار آب گام مهمی در صرفه‌جویی مصرف آب و جلوگیری از پرت آب نیز برداشته است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, بیگلری با بیان اینکه فشار استاندارد آب جوابگوی واحدهای مسکونی بیش از ۴ طبقه نیست، اظهار داشت: ساختمان‌ها بالای ۴ طبقه بنا بر قوانین موجود باید با نصب پمپ آب، مصرف سایر طبقات را تامین کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در حدود ۲۱۷ هزار مشترک با جمعیتی افزون بر ۵۳۰ هزار نفر در ۴۲ شهر چهارمحال و بختیاری از آب شرب سالم بهره‌مند هستند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهر با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.

شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰هزار نفر جمعیت دارد.