تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در دوازدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو در شهرستان چابکسر موفق به کسب مقام چهارم کشور و کاپ اخلاق شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از وابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در دوازدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو که آبان‌ماه ۹۸ با حضور ۳۱ تیم در شهرستان چابکسر برگزار شد؛ تیم‌های گیلان، تهران و آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز موفق به کسب مقام چهارم و کاپ اخلاق مسابقات شد.
مسئول ورزش شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح این رقابت‌‌ها گفت: این دوره از مسابقات به دلیل تغییر رده‌ی سنی پیشکسوتان، از نظر فنی و کیفی از سطح بالایی برخوردار بود و با نظم خوبی برگزار شد.
سجاد حسین‌زاده ادامه داد: دوازدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو به دلیل بازی‌های پرفشار روزانه و افزایش کیفیت رقابت‌ها به دلیل تغییر رده‌ی سنی نیاز به مدیریت، تقسیم انرژی و اتخاذ تاکتیک‌های متنوعی داشت تا میزان ریسک و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان کاهش یابد.
وی افزود: تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز بازی‌ها را با نتایج درخشان آغاز کرد و پس از طی مراحل حذفی در نیمه‌نهایی به دلیل آسیب‌دیدگی دو بازیکن بخصوص ترکیدگی استخوان روی پای دروازه‌بان تیم با دو شکست به مقام چهارم دست یافت.
حسین‌زاده یادآور شد: با توجه به اینکه وزارت نیرو بیشترین تمرکز خود را روی مسایل اخلاقی متمرکز کرده بود، تاکید برگزارکنندگان مسابقات، انجام بازی‌های جوانمردانه و ترویج بُعد پهلوانی بود. تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز بدون دریافت حتی یک کارت زرد چهره‌ای درخشان از خود برجای گذاشت و عنوان بااخلاق‌ترین تیم رقابت‌ها را کسب کرد و افتخار بزرگی برای شرکت و فرهنگ استان بدست آورد.
گفتنی است بازیکنان تیم فوتسال پیشکسوتان شرکت توزیع نیروی برق تبریز را جعفر امامدوست، حسن بوداقی، حبیب پاک‌نژاد، ناصر عبادی، محمد نوری‌دخت، تقی احمدی، محمدرضا ابراهیمیان و اکبر یوسفی تشکیل می‌دادند. سرمربی‌گری این تیم را سجاد حسین‌زاده ‌و تدارکات تیم را حسن شامی برعهده داشتند.