یزد- جارچی اخبار , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برای برگزاری مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و اجرای برنامه های “یزد پایتخت کتاب ایران” تجلیل کرد.

بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آبان ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در یزد پایتخت کتاب ایران افتتاح گردید.

بخاطر اجرای برنامه های متنوع و تاثیرگذار کتابخوانی و برگزاری چندین طرح پایتخت کتاب که با استقبال مردم فرهنگ دوست یزد همراه بود از طرف دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر از مجید جوادیان زاده دبیر برگزاری هفته کتاب در استان یزد تجلیل و قدردانی قرار شد.

در بخشی از متن نامه وزیر ارشاد آمده: برگزاری آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در شهر یزد بر شکوه و جایگاه فرهنگی شهر به عنوان “پایتخت کتاب ایران” بسی افزود.

“از همت والا و تلاش های صادقانه جناب عالی در گستردن شور و نشاط کتابخوانی و ارتقای جایگاه کتاب به مناسبت رویداد فرهنگی ملی، با پیام”حال خوش خوش خواندن”در شهر یزد پایتخت کتاب ایران صمیمانه قدردانی می کنم”