گاهی برای حل مشکلات مردم باشندیزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اجرای طرح امام محله در مساجد منتخب استان یزد گفت: مساجد و هیئات با ورود به ارائه خدمات اجتماعی پایگاهی برای حل مشکلات مردم در محلات باشند.

به گزارش جارچی اخبار حجت الاسلام علیرضا نجیمی، صبح امروز در سفر به شهرستان اشکذر در دیدار با ائمه جمعه این شهرستان اظهار داشت: ایجاد بستر لازم برای حضور مبلغین بومی مقیم در سایر نقاط کشور در زادگاه های خود به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی از برنامه های این اداره کل است که نیازمند همراهی مسئولان هر شهرستان است.

وی با اشاره به وجود بحران در حوزه مشاوره تخصصی مذهبی افزود: در این حوزه نیازمند ورود مبلغین و مبلغات دغدغه‌مند و متخصص هستیم.
به گزارش جارچی اخبار نجیمی از اعتبار روحانیت در بین مردم به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی یاد کرد و یادآور شد: روحانیون جوان باید قدر این میراث به جای مانده از گذشتگان را بدانند و آن را قویتر به دست نسل آینده بسپارند.

وی با اشاره به تغییر ذائقه مردم تصریح کرد: نیاز امروز جامعه روحانیون متخصص در عرصه های مختلف، مخاطب شناس، زمان شناس و … است تا بتواند به خوبی با مردم ارتباط برقرار کرده و مفاهیم و آموزه‌های دینی را منتقل کند.

نجیمی بر لزوم تقویت نماز مدارس تاکید کرد و افزود: حمایت ازحضور مبلغین فعال و دغدغه‌مند در حوزه دانش آموزی از برنامه های این اداره کل در سال آینده خواهد بود