استاندار با قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی هم در بُعد فرهنگی و هم در بُعد فنی رشد و پیشرفت خود را نشان داده است. 

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “عباس رضایی” در مراسم آغاز بکار رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم که از همه فرماندهان، مدیران، افسران مبتکر و خلاق و همه نیروهای زحمت کش ناجا که شبانه روز برای تامین امنیت مردم تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنم .

وی طرح زمستانه را نمونه ای از وحدت و هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای خدمت گزار عنوان کرد و اظهار داشت: این وحدت و همدلی که ان شاء الله در میدان عمل بیشتر به وضوح مشاهده خواهد شد جای بسی قدردانی و سپاس دارد.

استاندار اصفهان با بیان این که بدون شک هیچ کدام از دستگاه ها به تنهایی نمی توانند خدمت رسانی کنند، بیان کرد: اگر به خاطر برف تصادفی رخ بدهد اگر راه توسط نیروهای خدوم راهداری باز نشود، عوامل اورژانس نمی توانند بر سر صحنه حاضر شوند و در کنار همه این ها نقش افسران پلیس که حافظان نظم و امنیت هستند را بیشترین نمود را دارد.

رضایی وحدت و هماهنگی بین دستگاه ها را اساس کار در هر طرح و برنامه ای عنوان کرد و گفت: از این بابت هیچ گونه نگرانی ندارم و ان شاء الله با حضور این نیروها زمستانی امن و ایمن را تجربه خواهیم کرد.

وی در ادامه به استفاده پلیس اصفهان از پهباد برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات در طرح زمستانه اشاره کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی هم در بُعد فرهنگی و هم در بُعد فنی رشد و پیشرفت خود را نشان داده است و من به عنوان نماینده عالی دولت مراتب قدردانی خود را از به روز بودن و از تلاش این نیرو برای عقب نماندن از تجهیزات و فناوری روز دنیا اعلام می کنم.

استاندار اصفهان، افزود: نکته مهم دیگر آراسته شدن نیروهای ناجا به ایمان و اعتقاد الهی است و این مسئله که هر روز باید بهتر و مجهزتر از دیروز باشند را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: آماری که از کاهش جان باختگان حوادث رانندگی در محور اصفهان _ قم ارائه شد نشان می دهد که با همین امکانات اندک نیز می توانیم توفقیات بسیاری را کسب کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید هر کس یک نفر را زنده نگه دارد مانند این است که تمام انسان های روی زمین را زنده کرده باشد، بنابر این نیروهایی که در طرح زمستانه پلیس راه شرکت می کنند بایستی ارزش و اهمیت کار خود را بشناسند و ما هم به وجود تک تک این عزیزان افتخار می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که توفیق خدمت به مردم شهیدپرور و فهیم اصفهان را به آنان عنایت کند.

رضایی در پایان گفت: دشمن هر لحظه در حال اجرای ترفندی علیه مردم ایران است روزی اغتشاشگران و روزی تحریم ها علیه این مردم به کار می بندند اما دولت علیرغم همه محدودیت ها و مشکلاتی که دارد سعی و تلاش خود را به کار بسته تا اقشار نیازمند را تامین کند و دولت تلاش دارد تا مشکلات و سختی های مردم را برطرف کند.