مالک باشگاه امید گناوه درگفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: سرمربی این تیم به دلیل مشکلات شخصی به رغم اصراری که مسئولان بر ادامه فعالیت داشتند درخواست کناره‌گیری خود را اعلام و به صورت توافقی جدا شد.

حسین عبداللهی افزود: باتوجه به کناره‌گیری کلانتری ،رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید درحال انجام و با ۳ گزینه صحبت شده که دو تن بومی و یک تن خارج از استان است.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از ایرنا, وی گفت: با برگزاری جلسه هیات مدیره در روز جمعه هفته جاری در خصوص آینده تیم و انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کلانتری هدایت امید گناوه را در لیگ فوتبال دسته دوم کشور دو روز به آغاز این رقابت‌ها مانده پذیرفت.

امید گناوه با هدایت کلانتری از مجموع ۱۴ بازی دور رفت ۱۵ امتیاز کسب کرد و در رده هشتم جدول گروه خود قرار گرفت.

کلانتری در خصوص جداشدن خود از امید گناوه گفت: خدا را شاکرم با وجود اینکه تیم یک شبه و بدون حتی یک بازیکن قرارداد منعقدشده از فصل پیش وارد مسابقات شدیم و هدف‌گذاری که برای نیم فصل شده بود به آن دست پیدا کردیم.

وی افزود: خیلی از حریفان که زودتر از ما شروع کرده بودند در جدول رده‌بندی یا پایین تر از ما قرار گرفتند و یا با فاصله چند امتیاز در رده بالاتر هستند که عبور از آنها قابل دسترس است.

کلانتری گفت: باتوجه به دلایلی ادامه همکاری با امید گناوه میسر نبود و از همه هواداران و مسئولان آن کمال تشکر دارم و آرزوی موفقیت در بازی‌های آینده برای این تیم دارم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.