رئیس شورای اسلامی شهر تبریز فعالیت کارمندان ورزشکار در بدنه شهرداری را موجب سلامت و نشاط این مجموعه دانست.
به گزارش جارچی اخبار، شهرام دبیری صبح امروز در جریان دیدار اعضای تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز قهرمان یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور، گفت: ورزش کارمندی موجب نشاط و سلامت مجموعه شهرداری تبریز می شود و کمک می کند تا مجموعه و سیستم شهرداری با کارایی بهتری پیش برود.
وی افزود: در سال های گذشته بنده نتیجه توجه به ورزش کارمندی را در مجموعه دانشگاه دیده ام و اطمینان دارم که توجه شهرداری تبریز به این موضوع، مسلما نتیجه ای مطلوب برای این مجموعه در پی خواهد داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد، شورا و شهرداری تبریز از ورزش کارمندی حمایت می کند تا این تیم همچنان به تمرینات خود ادامه دهد و قهرمانی اش در سطح کشور در سال های بعدی نیز تکرار شود.
وی با تقدیر از زحمات اعضای تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز، گفت: در این تیم بازیکنی همچون فرهاد فخیم حضور دارد که جزو مفاخر ملی ما است و من از وی و تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم قدردانی می کنم.
تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، توانست با کسب شش پیروزی در شش دیدار، مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست یابد.