علیرضا تابش روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در شهرستان بردسکن افزود: ۱۸ هزار میلیارد ریال از اعتبارات یاد شده به صورت بلاعوض است که ۱۰۰ درصد آن تخصیص یافته و هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال نیز برای دیواره‌سازی و ساخت ابنیه از خزانه پرداخت شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: پنج استان لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران و ایلام در سیل امسال متحمل خسارت‌های بسیار شدند و علاوه بر آن دولت در مصوبه اولیه خود بازسازی و جبران خسارت‌های سیل در ۲۵ استان را در دستور کار قرار داد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی گفت: با اعتبار تخصیص یافته از سوی دولت، بازسازی ۶۵ هزار واحد مسکونی و تعمیر بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر که در جریان سیل اخیر خسارت دیده بودند در دستور کار قرار گرفت که امروز ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی از سه هزار واحد خسارت دیده از سیل در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی بازسازی شده در شهرستان بردسکن با حضور معاون رییس جمهوری، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید و ۲۲۳ هزارومین جلد سند روستایی استان اهدا شد.