صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی روز شنبه اعلام کرد عدم پخش زنده بازی تیم‌های تراکتور و پیکان ارتباطی به این مجموعه ندارد.
گزارش شبکه سهند حاکی است: دلیل اصلی پخش نشدن زنده بازی تیم های تراکتور و پیکان، پوشش ندادن تصویری این بازی از سوی شبکه های تهران می باشد که به علت اعزام تیم های پخش زنده به رویدادهای دیگر، امکان این امر از طریق شبکه سهند نیز میسر نشد.
به گزارش جارچی اخبار صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعلام اینکه نامه نگاری و رایزنی ها برای پخش زنده بازی فوق انجام شده است، اعلام کرد: اما به دلیل پر بودن فهرست برنامه های شبکه های مرکز، بازی دو تیم تراکتور و پیکان پخش زنده تلویزیونی نخواهد داشت.
انتشار خبر عدم پخش زنده بازی های تراکتور و پیکان، بازتاب بسیار وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته و موجی از اعتراض هواداران تراکتور را موجب شده است.
شبکه های اجتماعی با اشاره به فهرست پخش زنده شبکه های «ورزش» و «شما» همزمان با بازی تراکتور و پیکان، پخش اسکی آلپاین به جای این بازی را تامل برانگیز خوانده اند.
بازی معوقه تیم های تراکتور و پیکان از سری بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود.
تیم فوتبال تراکتور در زمان حاضر با ۱۵ بازی و ۲۷ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر جای دارد و در صورت برد بازی امروز مقابل پیکان می تواند تا رده سوم نیز صعود کند.