سخنران همایش گرامیداشت ۹ دی در هشترود گفت: ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و روز «نه» بزرگ ملت ایران به سران فتنه است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده روز دوشنبه در همایش بصیرت روز ۹ دی در مسجد جامع هشترود افزود: در این روز بزرگ، ملت ایران بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت کردند و بار دیگر نشان دادند که همواره به آرمان های نظام پایبند بوده و هستند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در صحنه های مختلف به ویژه روز یوم الله ۹ دی مشت محکمی بر دهان خود باختگان زدند گفت: این روز روز بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.
تقی زاده خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آنان در طول ۴۰ سال انقلاب بر مردم آشکار است و فتنه ۸۸ یکی از آن توطئه های خطرناک و مرموز بود که به بهانه تقلب در انتخابات اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه دشمن دنبال فرصت است و بیکار ننشسته و در فکر فتنه ها و توطئه های دیگر است گفت: برای مقابله با فتنه ها، باید آگاه و هوشیار باشیم و بصیرت خود را افزایش دهیم.
حاضران در این همایش با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق و آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی بار دیگر حمایت خود از آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی را اعلام کردند.