تیم اسپورت هوشیار تبریز تنها نماینده استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک کشور نسبت به حواشی اخیر بیانیه‌ای را صادر کرد.
به گزارش جارچی اخبار، متن این بیانیه به این شرح می باشد:
در روزهای اخیر، شاهد شیطنت تعدادی از کانال‌های والیبالی هستیم که سعی در تخریب تنها نماینده استان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که با هزینه شخصی، مساعدت‌های اداره کل ورزش و جوانان و مدیر کل محترم دکتر بهتاج، هیات والیبال استان، اداره ورزش و جوانان تبریز و اسپانسر مالی تیم، با کادر فنی و بازیکنان بومی، بدون حاشیه در لیگ دسته یک حضور دارند.
این اشخاص معلوم‌الحال که با غرض‌ورزی، تیم اسپورت هوشیار تبریز را مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز قرار می‌دهند و عدم تیم‌داری شهرداری را به اشخاص ربط می‌دهند.
پرواضح است که هیچ تیمی در اوایل حضور خود در لیگ، دارای هواداران و حامیان آنچنانی نیست ولی بعد از نشان دادن توانایی‌های خود به عموم مردم، گروه‌های مردم نسبت به هواداری آن علاقه نشان می‌دهند.
مثلا با مراجعه به تصاویر موجود می‌بینیم که شهرداری تبریز در اوایل لیگ دسته یک در سال۸۹ با تعدادی تماشاگر انگشت‌شمار، کار خود را آغاز کرد و در سال‌های واپسین فعالیت خود با انبوه جمعیت در بازی‌هایش مواجه بود.
اکنون، با افول تیم‌داری شهرداری تبریز، اشخاصی برای ادامه راه قهرمان‌سازی و رواج ورزش حرفه‌ای وقت و منابع مالی صرف می‌کنند که لازم است عموم مردم حمایت خود را از آن اعلام کنند تا بیش از ۶۰ بازیکن در تیم‌های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان اسپورت هوشیار تبریز فعالیت کنند تا نگذارند چراغ والیبال استان خاموش بماند.