مدیر آموزش و پرورش مرند گفت: با الحاق ساختمان مخروبه آموزش و پرورش در مجاورت درمانگاه فرهنگیان و انجام اقدامات لازم، این درمانگاه در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان توسعه می‌یابد.
اباذر کاظمی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز پرستار در درمانگاه فرهنگیان مرند افزود: سعی ما این است با توسعه درمانگاه فرهنگیان در آینده نزدیک، رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان به این درمانگاه را تامین کنیم.
وی اعلام کرد: ارائه خدمات درمانی در درمانگاه فرهنگیان برای بازنشستگان فرهنگی بصورت رایگان و برای فرهنگیان شاغل با تخفیف صورت می گیرد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، مدیر آموزش و پرورش مرند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرستاران گفت: حفظ و تامین مقدمات سلامتی شهروندان توسط پرستاران انجام می شود لذا همه ما باید قدردان زحمات آنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پرستاران با وجود همه سختی ها و مشکلات با پیروی از حضرت زینب(س) که نماد ایثار و شجاعت هستند همیشه به وظیفه انسانی خود عمل می کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان مرند نیز مقوله درمان را یک کار تیمی دانست و افزود: در فرآیند درمان، پزشک، پرستار و کمک پرستار، هرکدام به اندازه ای نقش دارند چنانچه ضعف و نبود یکی از آنها امر درمان را با مشکل مواجه خواهند کرد.
صمد طاهری در خصوص نقش درمانگاهها نیز اظهار کرد: درمانگاهها همیشه شریک درمان بوده و در زمان ها و اوقات حساس، کمک حال شبکه بهداشت و درمان بوده اند.
در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات پرستاران شاغل در درمانگاه فرهنگیان مرند تجلیل و قدردانی شد.