مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با حضور در مرکز پاسخگویی ارتباط مردم با دولت در محل استانداری به تماس های مردمی و درخواست های ارائه شده پاسخ داد.
به گزارش جارچی اخبار میراحد حسینی از طریق سامانه سامد ضمن استماع درخواست های مردمی توضیحات لازم را به خدمت گیرندگان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارائه کرد.
سامانه سامد به شماره ۱۱۱ مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی مستقر و آماده شنیدن مشکلات آحاد مردم در ارتباط با دستگاههای خدمت رسان دولت می باشد.