سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از شهردار تبریز می خواهم به مدیران و معاونین خود سفارش کند تا مردم را سرگردان نکنند.
به گزارش جارچی اخبار مهندس کریم صادقزاده تبریزی، در تذکری در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر خطاب به شهردار تبریز گفت: همانگونه که رییس محترم شورای اسلامی شهر و همکاران شورا اعلام کردند دبیرخانه نامگذاری اماکن و معابر شهری در سریعترین زمان ممکن نام یکی از خیابان ها و میادین اصلی شهر را بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرده و تندیس این شهید دلاور را در این میدان یا خیابان نصب کنند.
وی به موضوع پرداخت حقوق رانندگان استیجاری نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه صداقت در گفتار مدیران شهرداری کم رنگ شده است که این امر توهین به شعور مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر است.
صادق زاده ادامه داد: در جلسه دو هفته قبل بنده در مورد گرانی بنزین و نگرانی رانندگان استیجاری از نحوه و میزان پرداخت حقوق و مزایای قانونی شان تذکری دادم که قائم‌ مقام محترم شهردار در صحن علنی بطور قاطع فرمودند که هیچگونه تغییر در نوع پرداخت حقوق رانندگان اتفاق نخواهد افتاد.
رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته بیش از ۲۰ نفر از رانندگان استیجاری با ارسال پیام و تماس تلفنی از کاهش چشمگیر میزان دریافتی خود شکایت کرده اند.
وی ادامه داد: ظاهرا پرداخت مبلغ کمک هزینه بنزین با کسر اضافه کاری رانندگان همراه است که این موضوع باید بصورت کامل شفاف سازی شود.
صادقزاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران شهرداری تبریز گفت: همانگونه که نیز در جلسه کمیسیون محیط زیست و‌ خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز عرض کردم، متاسفانه بعضی از مدیران شهرداری دچار آلزایمر شده اند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: جناب آقای شهردار هر موقع هر یک از همکاران شورا نامه یا درخواست شخصی از مدیران شهرداری داشتند مدیرانتان به این مکاتبات پاسخ ندهند.
وی خاطرنشان کرد: اکثر نامه های ارسالی به مدیران مجموعه شهرداری از طرف اعضا شورا بی جواب باقی می ماند و کار بجایی رسیده که به نامه هایی که با دستور شهردار تبریز همراه است نیز ترتیب اثر داده نمی شود.
صادقزاده در ادامه ضمن انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق سازمان های خدمات رسان گفت: ماه گذشته بنده نامه ای با مضمون پرداخت بموقع و در اول ماه سازمان های خدماتی شهرداری تبریز برای شما نوشتم که نامه با دستور شما مبنی بر اقدام لازم به معاونت مربوط ارجاع شد.

وی ادامه داد: متاسفانه این نامه نیز به سرنوشت دیگر نامه های مشابه مبتلا شده و به فراموشی سپرده شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: شهردار تبریز دیدار ها و‌ ملاقات های مردمی خود را تعطیل کند و دستوری برای نامه های شهروندان ننویسد چراکه واقعا مردم با دستور های نوشته شده آواره و سرگردان ساختمان های شهرداری هستند و کسی به این نامه ها و دستور ها ترتیب اثر نمی دهد.