سرهنگ رضا پورشمس» عصر روز دوشنبه شانزدهم دیماه در اجتماع بزرگ مردم دارالعباده یزد که به منظور بزرگداشت شهادت سپهبد«قاسم سلیمانی» و با حضور پرشور هیأت‌های عزاداری و مسئولان ارشد استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت شناخت توطئه دشمنان، اظهار کرد: تجزیه ایران به پنج کشور کوچک یکی از خطرناک ترین توطئه‌های استکبار جهانی است

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این‌که دکترین داعش به منظور حذف انقلاب و کمرنگ کردن آرمان‌های انقلابی در جهان بود، گفت: نترسیدن از غیرخدا نسخه نجات بخش ملت ایران است.

 

وی با بیان این‌که حذف ارزش‌های انقلابی یکی از دکترین استکبار جهانی علیه قدرت و مقاومت داخلی ایران است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال حذف ارزش‌ها و کمرنگ کردن اهداف اسلام ناب محمدی است.

 

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در خنثی کردن توطئه‌های شوم استکبار جهانی، گفت: شهید سلیمانی فرمانده‌ای شجاع، سربازی ولایت مدار و سدی محکم در برابر استکبار جهانی بود.

 

پورشمس از قول شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: جامعه اصلاح نمی‌شود، مگر آنکه مسئولین و دست‌اندرکاران انسان‌هایی دلسوز، ولایتمدار و انقلابی باشند.

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: دستاوردهای جبهه مقاومت نتیجه فرماندهی و ایثارگری دلاورمردان پاک و مخلص است.

 

وی حذف انقلاب اسلامی را مهمترین هدف استکبار جهانی در دشمنی با ایران دانست و بیان کرد: جریان دکترین داعش هم به منظور حذف انقلاب و کمرنگ کردن آرمان‌های انقلابی در ایران و دیگر کشورهای مسلمان ایجاد شد.

 

فرمانده سپاه الغدیر تلاش برای برهم زدن امنیت عمومی جامعه اسلامی را از دیگر اهداف شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در قرآن کریم ۸۷۹ مرتبه واژه‌های امنیت، امن و امان به کار برده شده که این نشان دهنده اهمیت این مقوله است.

 

پورشمس نترسیدن از غیرخدا را تعریف امنیت از قول قرآن دانست و بیان کرد: نترسیدن از غیرخدا نسخه نجات بخش ملت ایران است.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اتحاد، انسجام و همدلی مردم ایران فارغ از جناح و نگاه سیاسی مهمترین دستاورد شهادت حاج قاسم سلیمانی است