معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: برگزاری مسابقات شهروندی و کارمندی به صورت مشروح در بودجه سال آینده شهرداری تبریز پیش‌بینی شده است.
به گزارش جارچی اخبار، بهمن عبدی در جلسه هماهنگی مسئولان ورزشی مناطق ده‌گانه و سازمان‌های وابسته شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات مالی در برگزاری برنامه‌های ورزشی شهروندی و کارمندی، اظهار کرد: به عنوان دستگاه متولی ورزش در مجموعه شهرداری تبریز بر خود وظیفه می‌دانیم که پیگیری‌های لازم جهت تأمین منابع مالی برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی را انجام دهیم.
وی افزود: گفته می‌شود که باید سه درصد از بودجه شهرداری به حوزه‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یابد اما، ما می‌گوییم که اگر سه‌دهم درصد از این بودجه نیز تحقق پیدا کند، رقم قابل‌توجهی به دست ما می‌رسد که می‌توان با آن برنامه‌های ورزشی را در قالب‌های مختلف اجرا کرد.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: اهدای لباس ورزشی رایگان در مسابقات کارمندی به‌منظور تشویق آن‌ها برای حضور در مسابقات ورزشی است. فعالیت‌هایی که ارتباط مستقیمی با سلامتی و شادابی کارمندان داشته و منجر به ارائه بهتر خدمات شهرداری به شهروندان می‌شود.
عبدی با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در سال ۹۹ گفت: منابع بودجه‌ای ما محدود است اما برگزاری مسابقات شهروندی و کارمندی را به صورت مشروح در بودجه سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم. قطعاً می‌خواهیم مسابقات کارمندی را در داخل مجموعه شهرداری برگزار کنیم، لحاظ کردن این موضوع در تشریح بودجه سال آتی نیز نشان‌دهنده این موضوع است.
وی در خصوص وقفه‌ای که در برگزاری مسابقات کارمندی شهرداری تبریز به وجود آمد، یادآور شد: به خاطر ادغام سازمان ورزش و سازمان فرهنگی و هنری در سال ۹۷، نتوانستیم مسابقات کارمندی را برگزار کنیم.