عضو‌سابق شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از عملکرد مدیران در تبریز گفت: شهر تبریز زمانی قطب صنعت ایران بود ولی متاسفانه در حال حاضر صنعت آذربایجان در حال تعطیلی است.
به گزارش جارچی اخبار، نازیلا آصفی در نشست مشترک هفتگی جمعی از اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر و اعضای حزب اسلامی کار تبریز ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: از ابتدای فعالیتم کارگر بوده ام و در محیط های کارگری کار کرده ام.
وی‌ ادامه داد: در دوره اول و دوم‌ شورای اسلامی شهر تبریز نماینده کارگران در پارلمان شهری بوده ام و خودم را وامدار این قشر می دانم.
این عضو سابق شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه به هیچ وجه اهل شعار نیستم ادامه داد: باید با انتخاب افراد اصلح کمی از فشار های موجود جامعه را کاهش دهیم.
آصفی خاطر نشان کرد: نمایندگی مردم را به همه چیز ترجیح داده ام‌ و‌ از این پس نیز ترجیح خواهم داد و همیشه در کنار مردم هستم.
وی ادامه داد: تمام ۶ نماینده شهر تبریز و ۱۹ نماینده استان باید بدور از گرایشات سیاسی برای توسعه و‌ پیشرفت استان متحد و در کنار هم باشند.
آصفی به شایسته سالاری و تخصص در بین مدیران نیز اشاره کرد و گفت: تا زمانیکه شایسته سالاری و‌ تخصص گرایی مد نظر انتخاب مدیران نباشد جامعه از وضعیت کنونی و بحران خارج نخواهد شد.