دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سجاد هاشمی به عنوان دونده ملی پوش تبریزی می تواند اثرات مثبتی در ورزش تبریز بر جا گذاشته و الگوی خوبی برای جوانان باشد.
به گزارش جارچی اخبار، سعید نیکوخصلت در حاشیه مراسم استقبال از سجاد هاشمی، قهرمان تبریزی دوی ۴۰۰ متر مسابقات بین المللی جام فجر با اشاره به ارزش بالای مدال های طلای این ورزشکار ارزنده، اظهار کرد: سجاد عزیز با تمرینات سختی که به حالت قرنطینه خود انجام داد، مصدومیت و مشکلات چند ماه گذشته را پشت سر گذاشت و توانست در مسابقات بین المللی جام فجر دو مدال طلا کسب کرده و جواز حضور در رقابت های آسیایی چین را به دست آورد که این بازگشت او می تواند به الگویی برای جوانان ما تبدیل شود.
وی ادامه داد: پس از مصدومیت و مشکلاتی که برای سجاد هاشمی روی داد، همه فکر می کردند که از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی می کند اما او چند ماه است که با انضباط و نظم تمریناتش را پیش می برد و با محروم کردن خود از هر چیزی، برای هدفش تمرکز و تلاش می کند.
این عضو ورزشکار شورای اسلامی شهر تبریز بازگشت دوباره سجاد هاشمی به میادین قهرمانی و کسب دو مدال طلا در رقابت های جام فجر را ارزشمند تلقی کرد و گفت: من از طرف اعضای شورا به استقبال این ورزشکار قهرمان شهرمان آمده ام تا به او خسته نباشید بگویم و اعلام کنم که ما ارزش کار او را بخوبی می دانیم.
وی افزود: سجاد بدن خود را ترمیم و تقویت می کند و ما هم در شورای شهر در کنار او هستیم تا از لحاظ فکری و معنوی کمک کنیم تا این قهرمان ما پس از مسابقات آسیایی و جهانی در المپیک حاضر شود و حتی اگر در المپیک هم نباشد، او شایسته تقدیر است چراکه با تلاش زیاد خودش را به این شرایط مطلوب رسانده و رکورد بسیار خوبی هم در مسابقات بین المللی جام فجر زده است.
نیکوخصلت با تبریک قهرمانی سجاد هاشمی به خانواده او و مردم تبریز، عنوان کرد: ما باید این ورزشکار را از هیاهوی جامعه دور نگه داریم تا روز به روز بهتر شود. ۹۹ درصد بار سختی ها، بر روی خود او است و باید برای درخشش بیشتر همچنان تلاش کند. ما هم کمک می کنیم و پلی در مسیر موفقیت های او خواهیم بود.
وی ادامه داد: ما می دانیم که فشار روی یک قهرمان زیاد است و کارش در مسیر قهرمانی سخت است. این ورزشکاران، قهرمانانی هستند که از زرق و برق های رسانه ای دور هستند و هواداران ورزش، خیلی آنها را رصد نمی کنند. این قهرمانان در سکوت به تلاش خود ادامه می دهند و حتی وقتی آسیب هم می بینند، خبر نداریم.
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز ارزش کار سجاد هاشمی را بالا دانست و یادآور شد: این قهرمان از دوران سخت مصدومیت به میادین بازگشته و از نظر من، ارزش این مدالش بسیار بیشتر از مدال چهار سال قبل او است. سجاد از نقطه صفر خود را به قهرمانی و حضور آسیا رسانده و در این راه انرژی و قدرت بسیار زیادی نشان داده است.
او افزود: سجاد هاشمی در بهترین سن قرار دارد و از لحاظ فکری و بدنی شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند و چنانچه این وضعیت آمادگی خود را ادامه دهد، من اطمینان دارم که رکوردها و اثرات مثبت بسیار زیادی در ورزش ما بر جای خواهد گذاشت.