حجت الاسلام مظفر سالاری با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما و حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد به خبرنگار جارچی اخبار در یزد گفت: نظر با استقبال گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همچنین تصمیم حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، رویداد ملی فهما تا ۴ بهمن ماه جاری تمدید شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: رویداد ملی فهما به عنوان فرصتی درخشان برای عرضه توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است وزیست بوم مجازی بچه های مسجد به عنوان یک زیرساخت مهم و اساسی شرایط بسیار مطلوبی را برای ارزیابی ها، حمایت های هدفمند و نزدیک به واقعیت و صد البته سهولت در تبادلات و تعاملات بین کانونی، شهرستانی، استانی، ملی و حتی در آینده بین المللی ایجاد می کند.

 

وی افزود: خوشبختانه با حضور فعال کانون های مساجد استان یزد در این رویداد، شاهد درخشش آنها در زمان اعلام شده بودیم که امیدواریم با تمدید این رویداد، بار دیگر فعالیت کانون ها بیشتر شده و به منظور بارگذاری فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد، در سطح کشور خود را معرفی کنند.

 

حجت الاسلام سالاری گفت: هم اکنون دو کانون فرهنگی هنری مساجد استان در بین ده کانون برتر کشور قرار دارند که امیدواریم این تعداد افزایش پیدا کند