معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز گفت: نشست استانی دومین کنگره ملی خانواده در تبریز توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با همکاری موسسه قرار زندگی برگزار می شود .
به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان اینکه کنگره استانی خانواده با موضوع «خانواده و گام دوم انقلاب» با حضور وسخنرانی دکتر فیاض جامعه شناس و استاد برجسته دانشگاه و مسولین شهری واستانی و فعالان حوزه خانواده در سالن همایش شهرداری مرکز تبریز برگزارخواهد شد اظهار داشت: این کنگره با هدف هم‌افزایی میان فعالین حوزه خانواده در زمینه‌های علمی و اجرایی به منظور استفاده از تجربیات و یافته‌های علمی در جهت کاهش آسیب‌های مرتبط با خانواده وتحکیم بنیان خانواده برگزار می شود.
حمیدی افزود: ارتقای دانش نظری، تحلیلی و ظرفیت تخصصی کنشگران و فعالان خانواده، ایجاد بستری برای شبکه‌سازی کنشگران و فعالان خانواده، ظرفیت‌سازی برای توسعه درون‌زا و ارتقای توان درآمدزایی کنشگران و شناسایی مسائل و مشکلات فعالان خانواده مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره استانی به شمار می روند.
نشست استانی دومین کنگره ملی خانواده در ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن همایش شهرداری تبریز واقع در ابوریحان در تبریز برگزار خواهد شد.