به گزارش جارچی اخبار ،سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: اجرای طرح داوطلبانه پاکسازی پارک جنگلی ناژوان و جمع آوری زباله و مواد بازیافتی با همکاری شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی فرهنگی سپاهان و اعضای سازمانهای مردم نهاد فعال در این حوزه اجرا می گردد .

هاشمیان گفت: این طرح به مناسبت روز ملی هوای پاک و با مشارکت سازمان مدیریت پسماند، سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری ، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، مجمع فعالان زیست محیطی اصفهان؛ گروههای کوهنوردی کرکس و چکاد، اپلیکیشن عمو سبزی فروش و شرکت گردشگری روان زرین رود در روز جمعه مورخ ۲۷ دی ماه و در ساعت ۸ و نیم صبح اجرا خواهد شد .

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: ناژوان متعلق به همه مردم شهر و حتی کشور است که این سرمایه عظیم را نباید به راحتی از دست داد .

سید رسول هاشمیان گفت: در این طرح سعی کردیم از همه توان اعضای سازمانها و نهادهای اجتماعی استفاده کنیم تا نتیجه ای خوب و قابل قبول دریافت کنیم.

او با اشاره به استفاده تعداد قابل توجهی از شهروندان در طول سال از فضای پارک جنگلی ناژوان افزود: فرهنگ شهروندان اصفهانی در پاکیزه نگهداشتن و مراقبت از پارک ها و فضای سبز در سطح بالایی است که جای تشکر از همه اقشار مردم دارد .

هاشمیان با اشاره به استقبال اردوهای دانش آموزی و دانشجویی در فصول مختلف از مراکز گردشگری ناژوان گفت: با اقدامات خوبی که در زمینه فرهنگسازی مراقبت از فضای سبز در بین اردوهای داتنش آموزی انجام شده ، مشکلات کمتری در این حوزه را شاهد هستیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه های تفریحی و گردشگری اصفهان ظرفیت بی نظیری برای جذب گردشگر داخلی و خارجی است که می توانیم با هم پوشی ظرفیت ها و هم افزایی توان خود از آن بهره ببریم.