سمنان _حسین بابامحمدی:جلسه بررسی و داوری المان های بهاری فراخوان بهار ۹۹ با حضور چنگیز قجر و سیروس آقا خانی و خانم خانجانی و با حضور نجاریانی معاون خدمات شهری قاسمی معاون برنامه ریزی ، معتمدی معاون شهرسازی و سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان و عبدوس معاون زیبا سازی سازمان با موضوع داوری المان های بهار ۹۹ در سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری برگزار گردید.
به گزارش جارچی اخبار؛سید محمد قاسمی اظهار داشت : در این جلسه تعداد ۱۲۰ طرح المان مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از طرح ها را جهت ساخت و نصب در سطح شهر را مورد بررسی قرار دادند .
وی گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان این جشنواره را با هدف ایجاد زیبایی بصری، معرفی منطقه از نظر فرهنگی، تاریخی و گردشگری در طراحی المان‌های نوروزی با برگزاری فراخوان استقبال از بهار آغاز کرد تا از توانمندی افراد هنرمند، استعدادهای جدید و ایده های نو بهره مند شود. قاسمی با بیان اینکه هنرمندان از سراسر استان در فراخوان استقبال از بهار ۹۹ شرکت کردند افزود : این المان ها با محوریت و موضوعات، فرهنگ و هنر ملی، نمادهای مرتبط با نوروز و بهار، خاطرات مشترک، معماری بومی منطقه ای، هویت اسلامی ایرانی، نوآوری و خلاقیت، شهری پویا و بانشاط مورد بررسی قرار گرفت.