به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، «آیت الله سید محمد کاظم مدرسی»  در مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که با حضور اهالی منطقه شهیدپرور و با همکاری کانون خادمیاران رضوی امامشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه و فلسفه دستورات دینی، مهمترین عامل ایجاد مشکلات خانوادگی را دوری از دستورات دینی دانست.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به آمار طلاق و مشکلات خانوادگی در کشور، اظهار داشت: بخش معظمی از  مشکلات جامعه امروز به دلیل بی توجهی به فرهنگ دینی است.

 

وی به آسیب های استفاده از ماهواره نیز گریزی زد و گفت: شبکه های ماهواره ای، مطالب موهنی را علیه دین، نماز، ائمه اطهار، مقدسات و امام زمان عج مطرح می کنند و اگر حتی بگوئیم ما به این مطالب گوش نمی دهیم، اما همین مطالب موجب ایجاد شبهه در ذهن نوجوانان و اعضای خانواده می شود که خیلی از مشکلات خانوادگی را به دنبال دارد.

 

وی به شخصیت آیت الله فیروز آبادی از علمای استان یزد نیز اشاره کرد و گفت: این عالم دینی صاحب آثار ارزشمندی همچون شرح کفایه الاصول،فضائل الخمسه من الصحاح السته، منتخب المسائل، خلاصه الجواهر و الفروع المهمه فی احکام الائمه است که مرجع خیلی از علما و دانشمندان دینی است.

 

لازم به ذکر است مراسم ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باهمکاری هیئت ۱۴معصوم و خادمیاران رضوی باعنوان « ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم» برگزار شد.