مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از برگزاری سلسله نشست‌های خبری با حضور شهرداران مناطق مختلف تبریز در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، سعید حاجی‌زاده در جلسه مشترک با مدیران ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: این نشست‌ها توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و پایگاه خبری شهریار برگزار شده و در قالب مصاحبه تفصیلی و اختصاصی میزبان شهرداران مناطق و خبرنگاران رسانه‌های مختلف محلی خواهد بود.
وی یادآور شد: طی تقویم زمان بندی شده از پنج شنبه، ۱۰ بهمن این سلسله جلسات آغاز شده و هر روز به ترتیب مناطق میزبان یکی از مناطق خواهیم بود که شهرداران مناطق به تبیین اقدامات و فعالیت‌های خود طی دو سال گذشته پرداخته و یا در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر اطلاع رسانی کنند.
حاجی زاده با اشاره به اثرگذاری تولیدات چندرسانه‌ای و مخاطب بی شمار این تولیدات، خاطرنشان کرد: با تاکید شهردار محترم تبریز مهمترین رویدادها و پروژه های شهرداری تبریز، در قالب کلیپ‌های یک دقیقه ای برای فضای مجازی و کلیپ های ۳ و ۵ دقیقه ای برای پخش از برنامه تبریزیم در سیمای مرکز آذربایجان شرقی آماده سازی خواهد شد.