فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: حدود سه هزار نونهال پسر و دختر در نخستین دوره مسابقات ورزشی جام پرچم حضور دارند.
به گزارش جارچی اخبار، رحیم ملاحسینی امروز در آئین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ورزشی جام پرچم افزود: این برای بار اول در کشور است که در یک رقابت ورزشی حدود سه هزار نونهال پسر و دختر حضور دارند.
وی ادامه داد: سازمان بسیج شهرداری تبریز علاوه بر جام پرچم، برنامه های متنوع دیگری نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.
فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز عنوان کرد: در جام پرچم، ۱۰ روز مسابقات پرشور در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می کنیم و پس از اتمام مسابقات، روز۲۴ بهمن اخنتامیه بسیار باشکوهی خواهیم داشت.
وی با اشاره به شعارهای نونهالان شرکت کننده در این مسابقات، گفت: “معامله قرن”، حضور پرشور این بچه ها است که همگی فریاد “شهید سلیمانی” و “من سلیمانی ام” را سر می دهند.
ملاحسینی اظهار داشت: نسل گام دوم انقلاب متولد شده است و سردار سلیمانی های جدید در راه هستنند. حافظان و پشتیبانان ولایت در نسل جدید آماده و سرحال تر هستند.
مسابقات ورزشی جام پرچم یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان با دهه مبارک فجر در رشته‌های فوتسال، ورزش‌های رزمی (تکواندو و کاراته)، ورزش‌های بومی و محلی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوه‌پیمایی برای پسران و در رشته های ورزش‌های رزمی (تکواندو و کاراته)، ورزش‌های بومی و محلی، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز و همایش کوه‌پیمایی برای دختران برگزار می شود.