دبیر کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: قنادی ها بر زیبایی تبریز افزوده اند.
به گزارش جارچی اخبار، کریم صادقزاده تبریزی، در اولین گردهمایی اعضای صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه گفت: صنف قنادی مانند صنف کفاشان و قالیبافان یکی از مشاغل کهن و با اصالت شهر تبریز است
وی خاطر نشان کرد: صاحبان این صنعت در شهر تبریز انسان های فرهیخته و با اصالت شهر تبریز هستند.
دبیر کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه قنادی ها معمولا با توجه به دکوراسیون و چیدمان ویژه مغازه بر زیبایی های شهر تبریز می افزایند گفت: در شورای شهر تبریز بعنوان خادم شما عزیزان در خدمت این صنف کهن هستم اگر موانع و مشکلاتی وجود داشته باشد حتما اعلام شود تا نسبت به رفع این موانع اقدام شود.
صادقزاده در ادامه گفت. در مورد مسایل کارگری چون قنادی ها اغلب نیرو های متخصص و استاد بکارگیری می کنند در هیئت های حل اختلاف شاهد کمترین مشکلات در این موضوع هستیم.
دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه خانه کارگر تبریز آماده هرگونه ارایه خدمات به کارگران این صنف است یادآور شد: بیمه درمان تکمیلی، استراحتگاه های متنوع در سراسر کشور و طرف قرارداد با مراکز فروش محصولات از جمله خدمات خانه کارگر است.
صادقزاده همچنین گفت: اگر از کارگران این صنف کسی بازنشسته شود در کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تبریز آماده ارایه خدمات به این عزیزان نیز هستیم.