مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از هزینه کرد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای درمان بیمه شدگان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال در طول ۱۰ ماه گذشته این میزان را برای درمان هزینه کرده ایم و پیش‌بینی می شود تا پایان سال به ۱۲۰۰ میلیارد تومان برسد.
جمال الدین نیکنامی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه پیش بینی شده سه مرکز درمانی در شهرستان های ملکان،عجب‌شیر و هشترود احداث کرده ایم که تا یک ماه آینده افتتاح می شود.
مدیردرمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در مورد بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی این سازمان در تبریز گفت: مساله واگذاری زمین جهت احداث این بیمارستان تبدیل به یک کابوس شده است .
نیکنامی افزود: در سال ۸۸ هیات وزیران ساخت این بیمارستان را مصوب کرد و قرار بر این بود که زمین آن توسط استانداری آذربایجان شرقی تامین شود که تا امروز بر اثر عدم همکاری مقامات استانی زمین تهیه نشده است و اعتبار تخصیص یافته برای ساخت بیمارستان نیز عودت می یابد.
وی در مورد بدهی سازمان به مراکز طرف قرارداد گفت: بدهی ما از بابت سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان بود که ماه گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان آن را پرداخت کردیم و ۶۰ درصد بدهی ۶ ماهه امسال را نیز پرداخت کرده ایم.