قائم مقام شهردار تبریز گفت: ماموریت شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی دقیقا عین آن چیزی است که قانون مشخص کرده است.
به گزارش جارچی اخبار، رسول موسایی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: مجموعه شهرداری یکی از بزرگترین سازمان‌های خدمات رسانی به مردم است.
وی ادامه داد: برخی از وظایف شهرداری ها در قانون، پرداخت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است که دیگر حوزه‌ها نیز به نوعی مرتبط با این بخش هستند ولی توجه به فرهنگ می تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت خدمات را افزایش دهد.
موسایی تصریح کرد: فرد مورد نظر ما برای این سازمان کسی است که در این حوزه صاحب نظر باشد و لطافت و ظرافت فرهنگ و هنر را درک کند.
قائم مقام شهردار تبریز یادآور شد: کار در سازمان، سرمایه‌گذاری برای آینده شهر و شهروندان است. ماموریت ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی دقیقا عین آن چیزی است که قانون مشخص کرده است.
موسایی افزود: بسیاری از حوزه‌های شهری نیازمند فرهنگ سازی هستند و می توانند از حوزه فرهنگ و آموزش شهروندی بهره ببرند.
وی اعلام کرد: به این جمع بندی رسیدیم که سازمان فرهنگی و هنری با همان ترکیب و ساختار به فعالیت خود ادامه دهد و در این راستا حجت‌الاسلام حمیدی در کنار پست فعلی خود، مسئولیت این سازمان را نیز بر عهده می گیرند.
لازم به ذکر است ، امروز طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام قدوسی قدردانی شد و حجت الاسلام احمد حمیدی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام حمیدی همزمان با حفظ سمت به عنوان معاون فرهنگی شهردار تبریز نیز مشغول به فعالیت خواهد بود.