رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش قیمت شکر در سطح عرضه تخلف صنفی است.
به گزارش جارچی اخبار، حبیب امین‌زاده در جلسه این هفته تنظیم بازار استان ضمن تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر اظهار داشت: نرخ ارز شکر وارداتی همچنان حمایتی است و با ارز ۴۲۰۰ تومان تامین می‌شود.
وی ادامه داد: شکر موردنیاز سه گروه صنف، صنعت و خانوار به میزان لازم تامین شده و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
امین‌زاده با توجه به ماموریت بازرسان سازمان، مبنی بر نظارت بر سطح عرضه اضافه کرد: با گذشت ۷۵ روز از زمان تغییر نرخ بنزین، بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی انجام شده که نهایتا تشکیل ۲ هزار و ۹۲۱ فقره پرونده تخلف صنفی را در پی داشته است.
وی، ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بالغ بر ۹۹۱ میلیارد ریال اعلام کرد.
مقصود رضازاده، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان نیز با اعلام این مطلب که در این مدت نسبت به مدت ما قبل آن، مجموع شکایات دریافتی از سوی شهروندان رشد ۳۸ درصدی دارد، متذکر شد: پیش از این تنها سامانه ۱۲۴ به موضوع دریافت شکایات اختصاص داشت که این مهم در حال حاضر از طریق چهار روش دیگر نیز قابل انجام است.
وی خاطرنشان ساخت: شهروندان می‌توانند نقطه نظرات خود را از طریق سایت ۱۲۴، اپلکیشن موبایلی آپ، مراجعه حضوری و یا سامانه تلفنی ۱۳۵ متعلق به سازمان تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.