به گزارش خبرنگار جارچی اخبار ازیزد ، محمدعلی شاه حسینی، صبح چهارشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی استان یزد با محوریت بررسی اخبار و فضای مجازی در زمینه انتخابات با اشاره به اینکه ۶۰ درصد نامزدهای ثبت نام شده برای کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم در استان یزد تأیید صلاحیت شدند، اظهار داشت: مراحل اجرایی انتخابات نیز در دست اجراست و تمام برنامه‌ها بر اساس تقویم انتخابات به تدریج اجرا می‌شود.

 

وی بیان کرد: ۷۷۵ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در سراسر استان پیش بینی شده که هفت شعبه ویژه اقلیت دینی زرتشتیان است.

 

شاه حسینی با اشاره به اینکه ۶ هزار زرتشتی در استان یزد زندگی می‌کنند، افزود: از هفت شعبه اختصاص داده شده به این اقلیت دینی، چهار شعبه در شهرستان یزد و سه شعبه در شهرستانهای اردکان، تفت و میبد مستقر هستند.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد عنوان کرد: اقلیت دینی زرتشتیان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند که طی ادوار گذشته این نماینده از استان یزد انتخاب شده است.

 

شاه حسینی همچنین در مورد نیروهای اجرایی برگزاری انتخابات بیان کرد: ۱۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان یزد همکاری دارند و تاکنون نیز مراحل برگزاری بدون هیچ مشکلی پیش رفته است.

 

وی با تاکید بر زمینه سازی رسانه‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان قسم خورده نظام چشم طعم به برگزاری انتخابات مجلس دوخته‌اند و به دنبال توطئه هستند تا حضور مردم را کمرنگ نشان دهند.

 

شاه حسینی تصریح کرد: دشمن نشاط و امنیت انتخابات را نشانه گرفته و مطالبی در کانال‌های ضد انقلاب رد و بدل می‌شود که مردم در این اقتدار ملی شرکت نکنند اما انتظار داریم در این شرایط رسانه‌ها از انتشار مطالب تفرقه انگیز که موجب دلسردی مردم می‌شود، خودداری کنند.

 

وی همچنین بر ضرورت خودداری رسانه‌ها از انتشار اخباری که حیثیت و آبروی افراد را زیر سوال می‌برند، تاکید کرد