عصر امروز (سه‌شنبه) در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه چهارم، سپاهان به میهمانی العین امارات رفت و با ارائه نمایشی حساب شده به برتری درخشان چهار بر صفر رسید. این دیدار در ورزشگاه «هزاع بن زاید» برگزار شد.

مطابق انتظار تیم العین از همان ابتدا، بازی را در اختیار گرفت و برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد. سپاهان نیز که در خانه حریف بازی می‌کرد برای رسیدن به دروازه حریف، روی ضدحملات حساب باز کرده بود.

العین با مهاجمان خارجی خود که از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار بودند، خط دفاعی سپاهان را تحت فشار قرار داد تا بتواند با حملات زمینی به گل دست یابد.

به‌تدریج بازیکنان سپاهان از لاک دفاعی خارج شده و با ارسال از جناحین و شوت‌های از راه دور درپی گلزنی بودند.

در دقیقه ۳۹ ارسال «سعید آقایی» را «محمد محبی» با ضربه سر تماشایی درون دروازه میزبان جای داد.

در آغاز نیمه دوم، اشتباه مدافع العین سبب شد تا «کی‌روش استنلی» صاحب توپ شده و گل دوم نماینده ایران را ثبت کند.

در دقیقه ۵۱ حرکت «سعید آقایی» از جناح چپ و ارسال وی با همکاری بازیکنان سپاهان همراه شد تا «سروش رفیعی» به زیبایی گل سوم طلایی‌پوشان را درون دروازه میززبان جای دهد.

در دقیقه ۷۹ ارسال «امید نورافکن» با ضربه سر «محمد طیبی» همراه شد تا سپاهان به گل چهارم برسد.

این نخستین برتری سپاهان مقابل العین بود تا نماینده کشورمان بالاخره طلسم شکنی کند. سپاهان پیش از این ۶ بار به مصاف العین رفته بود که سه شکست و سه تساوی حاصل آن بود.

سپاهان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه هفته آینده (۲۹ بهمن) در دوحه به میهمانی السد می‌رود.

ترکیب العین

خالد عیسی، سالم عبدالله، اسماعیل احمد، سوکاسا شیوتانی، سعید جمعه، فلاح ولید، احمد برمان (عمر یاسین)، بندر الاحبابی (جمال ابراهیم)، کایو کانیدو، اسلام خان و لابا کودجو

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (سجاد شهباززاده)، محمد محبی و کی‌روش استنلی (علی قربانی)