آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان با تغییر وزیر منتفی نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کرده‌ایم، گفت: آئین‌نامه این طرح را نیز تدوین و اجرا کرده‌ایم.

شرایط اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۹ اعلام شد

شرایط اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۹ اعلام شد و بر این اساس تعرفه هر کلاس برای یک تا ۵ نفر از ۴۰ هزار تا ۲۶ هزار تومان متغیر است.

خبر خوب برای کارکنان شهرداری‌ها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از تصویب فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌های کشور، به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه هیات دولت خبر داد.

کارگران وعده‌های انتخاباتی را فراموش نمی‌کنند

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با تاکید بر اینکه کارگران خواسته‌های غیرمنطقی ندارند و وعده‌های غیرمنطقی را باور نمی‌کنند، بیان می‌کند: اگر کسی بیاید و وعده دهد که حقوق کارگران را پنج برابر می‌کنیم مشخص است که وعده‌ای غیرمنطقی می‌دهد. کارگران آنقدر آگاهی و ذکاوت دارند که فریب چنین وعده‌هایی را نمی‌خورند.

نگرانی بیمه‌شدگان از خودگردانی درمان تامین اجتماعی

دبیر خانه کارگر قزوین از طرح برون‌سپاری درمان در مراکز ملکی تامین اجتماعی به شدت انتقاد کرد.

کارگران به ریال حقوق می‌گیرند و به دلار خرج می‌کنند
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ خانواده‌ای نمی‌تواند با درآمد کمتر از ۴ میلیون تومان در ماه زندگی کند، گفت: کارگران و حقوق‌بگیرانی که کمتر از این مقدار دریافتی دارند، با سیلی صورتشان را سرخ نگه می‌دارند و بی‌شک شرمنده زن و فرزندشان هستند.

چرا «پرایدسوارها» بیشتر از «مازراتی‌سوارها» مالیات می‌دهند؟!

در شرایطی که یک کارگر یا معلمی که بین ۳ تا ۴.۵ میلیون تومان درآمد دارد و با هر متر و معیاری که حساب کنیم، درآمدش بسیار زیر خط فقر است، باید ده درصد از حقوق ماهانه‌ی خود را پای مالیات بپردازد، صاحبان خودروهای لوکس، فقط بین ۰.۵ تا ۱.۵ درصد و صاحبان خانه‌های لاکچری نیز تنها بین یک‌ هزارم تا پنج هزارم، مالیات می‌پردازند؛ آیا این تناسبِ نامتناسب، با عدالت همخوانی دارد؟!

کابوسِ عید برای مددجویان بهزیستی

مطابق سال‌های گذشته عیدی، مددجویان بهزیستی به میزان یک ماه مستمری خواهد بود.