به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی» دیروز در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: دخت نبی مکرم اسلام الگویی کامل برای مادران، همسران و دختران است.

 

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده بصیرت مردم و نمایش وحدت امت اسلامی بود و نشان داد که مردم با هر سلیقه سیاسی پای آرمانهای نظام اسلامی ایستاده‌اند و گوش به فرمان رهبر خود هستند.

 

آیت اللهی عنوان کرد: مردم فهمیم ایران در روز دوم اسفندماه نیز در انتخابات حضوری پرشکوه خواهند داشت و بار دیگر وحدت خود را به دنیا نشان خواهند داد.

 

وی، شرکت در انتخابات را امری لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: همه باید به صحنه بیاییم زیرا شرکت در انتخابات به معنای رضایت کامل از تمام کارهایی که در کشور انجام می‌شود، نیست.

 

امام جمعه موقت تصریح کرد: همه ما از بی‌فرهنگی‌ها و دهان کجی‌های بعضی‌ها به احکام نورانی اسلام، بعضی تبعیض‌ها، مفاسد اقتصادی، گرانی‌ها، رانت خواری برخی، دروغ گفتن به مردم ناراحت و بیزاریم.

 

وی عنوان کرد: بحث اصلی ما، بحث اصل نظام اسلامی است و هر فردی به ایران اسلامی علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند.

 

ی با اشاره به حضور گسترده و عمق بصیرت و وحدت امت اسلامی در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: همه مردم با هر سلیقه، جناح و حزبی در جای جای این مملکت به صحنه آمدند و اعلام کردند که ما پای نظام اسلامی و آرمان‌های امام امت و دستورات ولی‌فقیه زمان، تا آخرین لحظه و نفس ایستاده‌ایم.

 

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: این حضور گسترده مردم، مسئولیت مسئولان نظام را چند برابر می‌کند و حالا که مردم این قدر از خود گذشتگی دارند و در تمام صحنه‌ها حاضر هستند، مسئولان باید بیش از پیش به فکر آنها باشند نه اینکه به فکر پست و مقام خود باشند.

 

آیت‌اللهی با بیان اینکه مسئولان باید تمام تلاش و توان خود را بگذارند تا مشکلات زیادی که مردم با آن درگیر هستند را برطرف کنند، در ارتباط با انتخابات گفت: نکته اول این است که شرکت در انتخابات یک امر لازم و ضروری است که همه باید به صحنه بیاییم.

 

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات به معنای رضایت کامل از تمام کارهایی که در کشور واقع می‌شود نیست و ما اینها را بارها گفتیم و می‌گوییم که ما از بی‌فرهنگی‌ها و دهان کجی‌های بعضی‌ها به احکام نورانی اسلام، بعضی تبعیض‌ها، مفاسد اقتصادی، گرانی‌ها، رانت خواری برخی، دروغ گفتن به مردم بی‌زار هستیم و به این موارد اعتراض داریم.