فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: با انصراف شمار دیگری از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز گذشته، ۱۶ نفر از حوزه انتخابی مرند و جلفا برای نشستن بر کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش جارچی اخبار، داود گرشاسبی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تعداد ۸ نفر از نامزدهای این حوزه بطور رسمی از حضور در عرصه رقابت ها انصراف داده اند.
وی اظهار داشت: از ساعت۸ صبح امروز ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی اجرا شده و رای گیری از مردم نیز از ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد.
گرشاسبی با اشاره به تعداد شعب مرکز انتخابیه مرند و جلفا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعداد۲۵۷ شعبه در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۷۹ شعبه در شهرستان مرند و ۷۸ شعبه در شهرستان جلفا داریم.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا در ادامه با اشاره به استقبال مردم برای همکاری در امر برگزاری انتخابات گفت: تعداد۵۱۴۰ نفر در دوم اسفند ماه آماده همکاری برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
وی گفت: برای روند برگزاری انتخابات در هر صندوق اخذ رای تعداد ۱۷ و در برخی شعب تعداد ۱۸ نفر در نظر گرفته شده است.
گرشاسبی ضمن دعوت از مردم برای حضور بی سابقه و پرشور در پای صندوقهای رای بیان داشت: باید برای تامین منافع کشور و اسلام همه با هم در پای صندوقهای رای با شور و قدرت تمام حاضر شویم و با قدرت تمام به دنیا نشان دهیم ما به دنبال منافع ملی کشور و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.