عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: شرکت در انتخابات زمینه ساز رفع مشکلات موجود و توسعه میهن اسلامی است.
به گزارش جارچی اخبار، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری انتخابات و انتخاب نماینده ای متعهد و اصلح، موجب ریل گذاری مناسب برای حرکت قطار دولت، انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه مجلس مهم ترین نهاد تصمیم گیری در کشور است ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت کشور، به مجلسی قوی و با نیروهای کارآمد نیاز داریم.
پورمحمدی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت، نماینده ای متعهد و دلسوز برای آحاد مردم باید انتخاب شود.
وی گفت: نماینده منتخب مردم نباید خود را تافته جدابافته از مردم بداند و باید مشکلات مردم و منطقه را به خوبی درک و لمس کرده و در جهت رفع آن تلاش کند.
وی افزود: مسوولیت و رسالت اصلی نمایندگان مجلس، نظارت بر اجرای قوانین بوده و باید در این راستا اهتمام بیشتری از سوی نمایندگان ملت انجام شود.
وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات موجود در کشور به دلیل عدم نظارت مجلس و نمایندگان مجلس ایجاد شده است.
پورمحمدی اضافه کرد: از این رو، آحاد مردم باید با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، افرادی را انتخاب کنند که صلاح ملت و جامعه را مد نظر قرار خواهند داد.
شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود ۳۴۰ هزار جمعیت و ۲۵۳ هزار واجد شرایط رای دادن، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.