تیم مس سونگون ورزقان در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، ستارگان ورامین را ۲ بر صفر شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.
به گزارش جارچی اخبار، دیدار تیم های مس سونگون و ستارگان ورامین عصر شنبه از ساعت ۱۴ امروز شنبه در سالن ورزشی پورشریفی تبریز بدون تماشاگر برگزار شد که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت.
در نیمه نخست این بازی، میثم خیام دقیقه ۹ تک گل این نیمه را به نفع مسی ها بدست آورد و بهترین موقعیت این تیم نیز ضربه پنالتی بود که دقیقه ۱۸ علیرضا صمیمی به خوبی توانست آن را مهار کند.
در نیمه دوم این دیدار که پر برخورد بود، شاگردان افضل، مالک توپ و میدان بودند و دقیقه ۳۷ مهدی جاوید از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را بدست آورد.
ثانیه های پایانی بازی، فرهاد فخیم نتوانست از پنالتی بدست آورده بهره ببرد.
به گزارش ایرنا، در طول بازی مسلم رستمی ها، محمد نجف زنگی و صابر خوش نما از تیم ستارگان و بابک نصیری از تیم مس کارت زرد دریافت کردند.
تیم داوری این بازی را علی حفیظی، حسین توانا، یوسف افضلی و عبدالکریم سیستانی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
گفتنی است، تیم مس بازی رفت مقابل تیم ستارگان را ۵ بر یک پیروز شده بود و با این برد جواز ورود به فینال مسابقات لیگ برتر فوتسال را کسب کرد.
حریف تیم مس در فینال مسابقات لیگ برتر فوتسال، برنده مسابقه تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه خواهد بود که به بازی سوم کشیده شد.