رییس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه شهرستان تبریز اعلام کرد: تمام این واحدهای صنفی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانونی تعطیل است.
به گزارش جارچی اخبار، فاطمه حمدی نسب روز دوشنبه ، افزود: بنا به دستور اداره اماکن و دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی تمامی واحدهای آرایشگاهی زنانه تبریز تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آنها ممنوع اعلام می شود.
وی اظهار داشت: بر همین اساس از امروز /دوشنبه/ هیچ یک از آرایشگاه های زنانه حق فعالیت و نوبت دهی به مشتریان را نخواهند داشت.
حمدی نسب ادامه داد: البته بر اساس تصمیم اتحادیه، آرایشگرهایی که به صورت انفرادی فعالتی دارند، به صورت محدود می توانند به فعالیت های خود ادامه دهند اما مجموعه های آرایشگری و سالن های مربوطه که با کادرهای مختلف در این حوزه فعال هستند، به هیچ عنوان حق ادامه فعالیت ندارند.
وی گفت: اتحادیه صنف آرایشگاه های زنانه تبریز با رصد کامل تعطیلی واحدها، با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.
در همین ارتباط اتاق اصناف تبریز اعلام کرد: علاوه بر آرایشگاه های زنانه، تمامی آرایشگاه های مردانه این شهر نیز به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل اعلام می شود و در صورت هرگونه ارائه خدمات و مشاهده فعالیت در آرایشگاه ها، توسط بازرسان اتاق اصناف، مغازه پلمپ و مدیر واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.
شهر تبریز افزون بر یکصد واحد صنفی آرایشگاهی زنانه و ۲۰۰ آرایشگاه مردانه دارد.