نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به انتقاد از طرح مسکن ملی دولت پرداخت و گفت: در این طرح دولت هیچ امتیازی برای مردم قائل نیست ؛ بلکه می‌خواهد درآمدی هم از این محل کسب کند.
به گزارش جارچی اخبار، احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: در مسکن مهر آورده مردم فقط ۳ میلیون تومان بود و مردم با همین رقم صاحبخانه می‌شدند؛ بعد از تحویل گرفتن خانه نیز ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کردند.
وی افزود: حالا دولت از مسکن ملی دم می‌زند که آورده مردم در این طرح باید ۱۰۰ میلیون تومان باشد، بعد از یک‌سال هم به این‌ها ۱۰۰ میلیون تومان وام می‎دهند تا در طولانی مدت ماهانه یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قسط وام پرداخت کنند؛ اینجا دولت هیچ امتیازی برای مردم قائل نیست بلکه می‌خواهد درآمدی هم از این محل کسب کند.
بیگی در عین حال خاطرنشان ساخت: دولت برای ارائه سند قطعی مساکن مهر که دولت قبل درست کرده و واگذاری سندهای آنها ۹۹ ساله بود به‌طور متوسط از هر خانه ۷ میلیون تومان مطالبه می‌کند و گویی بنا دارد، سر مردم کلاه بگذارد!
منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم اذعان داشت: مردم این مسائل را می‌بینند و احساس می‌کنند دولت شبانه‌روز تلاش می‎کند روزی اهل عیال آنها را از چنگشان درآورد!!