مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان آذربایجان‌شرقی با انتخاب سیامک امیرخیزی به عنوان رئیس این هیأت خاتمه یافت.
به گزارش جارچی اخبار، در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان آذربایجان‌شرقی،بعد از ارائه برنامه‌های کاربردی توسط هر یک از کاندیداها و رأی‌گیری، سیامک امیرخیزی با کسب ۱۵ رای موفق شد به مدت ۴ سال سکان هدایت هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان آذربایجان‌شرقی را به عهده بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع در این جلسه گفت: اخیراً با انتشار نتایج ارزیابی عملکرد سال گذشته موفق شدیم رتبه اول کشور را کسب کنیم که این موضوع با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف و مخصوصاً موتورسواری و اتومبیل‌رانی در مسابقات مختلف و در برگزاری تور دوچرخه‌سواری عملیاتی شد.
ایوب بهتاج در ادامه تصریح کرد: از کاندیداهایی که احساس مسوولیت کرده و پای در این عرصه گذاشتند نیز تشکر می‌کنم و از منتخب مجمع می‌خواهم که از همه ظرفیت‌های افراد حاضر در مجمع و همین‌طور سایر کاندیداها استفاده کند.
رئیس مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان یادآور شد: این هیأت در بحث آموزش نیاز به توجه جدی دارد و لزوم حضور افراد متخصص و کارشناس و تحصیل‌کرده در کمیته‌های اجرایی هیأت باید به دقت رعایت شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در خاتمه این مجمع انتخاباتی از محمد احمدعلیپور رئیس سابق این هیأت با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.