شهردار یزد:

شهروندان یزد از ساعت ۱۹ امروز از خانه خارج نشوند/وضعیت بحرانی است

یزد ـ شهردار یزد از شهروندان خواست تا از ساعت ۱۹ امروز تا صبح شنبه از خانه خارج نشوند زیرا با توجه به ضدعفونی گسترده در سطح شهر، احتمال ایجاد آلرژی در افراد وجود دارد.

 

جمال الدین عزیزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده، مقرر شده امشب (پنج‌شنبه) به صورت گسترده نسبت به ضدعفونی معابر شهری اقدام شود.

 

وی عنوان کرد: این اقدام ممکن است در برخی افراد ایجاد آلرژی کند بر این اساس از تمام همشهریان تقاضا داریم از ساعت ۱۹ امشب تا شنبه صبح از تردد در معابر اصلی شهر خودداری کنند.

 

شهردار یزد با تاکید بر اینکه وضعیت شهر به لحاظ شیوع کرونا بحرانی است، از همشهریان خواست تا در مقابله با این ویروس خطرناک با خدمتگزاران خود همکاری کنند.

 

عزیزی تاکید کرد: شهرداری و تمام مجموعه‌ها و سازمان‌های وابسته به آن برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم بسیج شده اند و امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم و عمل به توصیه‌های انجام شده، بتوانیم از این شرایط بحرانی به سلامت عبور کنیم.

 

وی همچنین یادآور شد: کار ضدعفونی مکان‌های عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی به طور مرتب در حال انجام است و برنامه‌های آموزشی نیز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به صورت پوستر و بنر و تولید محتوا در فضای مجازی در حال انجام است.