معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اعلام کرد: هر نوع خبری مبنی بر کمبود کالا در فروشگاه ها و واحدهای صنفی این استان تکذیب می‌شود و در این زمینه هیچ کمبودی وجود ندارد.
به گزارش جارچی اخبار، حمیدرضا گودرزی روز شنبه در دیدار با نمایندگان واحدهای صنفی و اتحادیه های مختلف استان تهران افزود: ظرفیت ۶ ماه آینده برای فروشگاه ها و واحدهای صنفی تامین شده است و نیازی به تزریق مجدد نیست.
وی یادآورشد: کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در فروشگاه ها ذخیره سازی شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
گودرزی اظهارداشت: بنا بر اعلام واحدهای صنفی و اتحادیه ها تا ۶ ماه آینده تمام ظرفیت فروشگاه ها و واحدهای صنفی برای تامین اقلام اساسی و ارزاق مردم ذخیره شده است.
معاون امنیتی و انتظامی استان تهران گفت: هر خبری مبنی بر کمبود کالا و مسدود شدن مرزها، موجب تشویش افکار عمومی می شود و به مسائل مختلف دامن می زند. از همین رو از مردم تقاضا می شود که اخبار را فقط از مراجع قانونی و صدا و سیما پیگیری و دریافت کنند.
وی با تاکید بر خودداری مردم از خروج از منزل و ترددهای غیر ضروری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ساعت فعالیت فروشگاه ها، مردم برای خرید اقلام مورد نیاز خود به این مراکز هجوم نبرند و همواره نکات بهداشتی را رعایت کنند.
بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده در روز جاری ۲۴ اسفند از سوی وزارت بهداشت مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر، بهبود یافته چهار هزار و ۳۳۹ نفر و فوت شده ۶۱۱ است.
در این میان استان تهران با سه هزار و ۳۲۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، در کشور رکورد دار است.